Archive for October 31st, 2011

October 31, 2011

I seek justice: An open letter to Chairman Imran Khan – by Laibaah

by admin

پاکستان تحریک انصاف کے چئیرمین جناب عمران خان کے نام ایک کھلا خط

میں انصاف کی طالب ہوں

جناب عمران خان صاحب
سب سے پہلے میں پاکستانی قوم کے لیے آپ کی نمایاں خدمات پر آپ کو تہ دل سے ہدیہ تحسین پیش کرتی ہوں. کرکٹ کا عالمی ورلڈ کپ ، شوکت خانم ہسپتال اور میانوالی میں ٹیکنیکل کالج آپ کے ایسے کارنامے ہیں جن میں پاکستانی قوم نے آپ کی بڑھ چڑھ کر امداد کی اور آپ نے ایمانداری سے اس امداد کا حق ادا کیا.

لیکن میرے اس خط کا موضوع آپ کی سیاست سے متعلق ایک امر ہے جس کا تعلق میری ذات سے تو نہیں لیکن پاکستان کے مجبور، مظلوم لوگ ضرور ایک معاملے میں آپ کی توجہ کے مستحق ہیں.

لاہور، اسلام آباد اور پشاور میں اپنے مختلف جلسوں اور تقاریر میں آپ بار بار ایک لفظ استعمال کرتے ہیں چینج یعنی تبدیلی –

پاکستان کے مظلوم مذہبی اور قومی اقلیتی گروہوں کی جانب سے میں پوچھنا چاہتی ہوں

read more »

Tags: